Vols treballar com a l’administració de la Fundació?

La Fundació Escolta Josep Carol obra una convocatòria per a una persona que es faci càrrec de les tasques administratives per tal de garantir el correcte funcionament dels serveis de l’entitat.

Funcions

  • Atenció telefònica i presencial a la seu.
  • Gestió del manteniment de la seu i dels diversos equipaments dels projectes.
  • Contacte amb proveïdors.
  • Gestió d’inscripcions, assistències, consultes i material dels cursos de formació.
  • Arxiu físic i digital de la documentació dels cursos de formació.  
  • Gestió de reserves del terrenys d’Acampada.
  • Contacte i seguiment amb els propietaris dels terrenys i els grups que en fan ús.
  • Gestió i arxiu de la documentació derivada de les reserves.
  • Seguiment econòmic de les inscripcions i reserves. 

Requisits

  • Formació superior en administració, ciències socials o similar.
  • Experiència prèvia (laboral o associativa) en entitats sense afany de lucre.
  • Alt domini de les eines ofimàtiques.
  • Capacitat d’organització i planificació de tasques.
  • Habilitats comunicatives i per a les relacions interpersonals.
  • Català nivell C o equivalent.

Es valorarà

  • Vinculació amb l’associacionisme educatiu de base voluntària.
  • Capacitat de mediació i resolució creativa de conflictes.
  • Coneixement i domini del CRM.
  • Formació en perspectiva de gènere i/o justícia global
  • Experiència i/o formació en màrqueting i tècniques comercials

Condicions laborals

  • Jornada de 37,5 hores a la setmana.
  • Lloc de treball: Mare de Déu del Pilar, 16 -18. Amb possibilitat de teletreball.
  • Salari: 18.000€ bruts anuals, amb previsió de millora salarial.
  • Conveni de lleure.
  • Incorporació prevista: juliol 2023

Les persones interessades poden enviar el seu CV a recursoshumans@josepcarol.cat indicant en l’assumpte ‘Tècnic/a d’administració’ fins al 9 de juliol de 2023.

0
    0
    Cistella
    La teva cistella està buidaTornar a la botiga
    Ves al contingut