La Fundació obre una convocatòria per cobrir la plaça de Direcció adjunta per baixa per maternitat. Aquesta plaça desenvolupa part de les seves tasques per Escoltes Catalans, i en dependència de la Direcció general de la Fundació.
A continuació detallem les funcions i condicions de l’oferta:
Funcions
– Gestió financera: elaboració i seguiment del pressupost de l’entitat, supervisió de tresoreria, pagaments i cobraments.
– Seguiment del finançament públic i privat (subvencions, licitacions, convenis).
– Gestió de temes legals i laborals de l’entitat.
– Fer seguiment i potenciar la xarxa de terrenys d’acampada.
– Vetllar pel bon funcionament de la seu de l’entitat.
– Control dels recursos materials de l’entitat.
– Participació en la coordinació entre la Fundació i Escoltes Catalans.
Requisits
– Formació universitària en l’àmbit social o econòmic.
– Experiència en la gestió econòmica d’una entitat.
– Coneixements del marc legal de fundacions i associacions, i del cicle de les subvencions.
– Capacitat de planificació i organització.
– Aptituds d’iniciativa i lideratge.
– Capacitat analítica.
– Versatilitat en les tasques.
– Certificat negatiu de Delictes de Naturalesa Sexual.
Es valorarà
– Experiència en la gestió laboral o de recursos humans.
– Bagatge en la coordinació d’equips.
– Habilitats comunicatives i de relació interpersonal.
– Vinculació amb l’associacionisme educatiu de base voluntària.
Condicions laborals
– Jornada completa de 37,5h/setmana.
– Contracte de substitució per baixa de maternitat aprox. 6 mesos.
– Salari i conveni: 27.785,20 bruts anuals a jornada completa, categoria cap de departament del conveni col·lectiu de lleure.
– Lloc de treball: Mare de Déu del Pilar, 16 -18. Amb possibilitat de teletreball.
– Incorporació prevista: principis de novembre 2024.
Les persones interessades poden enviar el seu CV a recursoshumans@josepcarol.cat, tot indicant en l’assumpte indicar en l’assumpte ‘Procés de selecció Direcció adjunta”, fins al 29 de setembre.